لیزر موهای زائد اقایان

لیزر موهای زائد بدن مردان یک راهکار ایده آل و نتیجه بخش برای رهایی از حجم زیاد موهای زائد آقایان و جایگزین مناسبی برای روش های معمول شیو بدن محسوب می شود. شاید شما نیز جزء آندسته از افرادی باشید که تصور می کردند، لیزر موهای زائد تنها برای خانم ها است و آقایان نمی توانند از مزایای این روش پاکسازی بهره ببرند. اما باید بدانید این روش در میان آقایان نیز به عنوان یکی از رایج ترین شیوه های اپیلاسیون شناخته می شود و بخش عمده ای از مراجعین کلینیک های لیزر پوست را آقایان تشکیل می دهند

امروزه به همان اندازه که خانم ها به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می دهند، آقایان نیز از این قافله عقب نمانده و همپای خانم ها به سلامت، نظافت و آراستگی بدن خود توجه می کنند. لذا انجام  لیزر موهای زائد بدن آقایان نیز با اهداف مختلف صورت می گیرد 

زیبایی و کاهش حجم موهای زائد بدن

مشکلات ناشی از اصلاح صورت و بدن

اصلاح و تغییر الگوی موهای صورت

کاربرد لیزر موهای زائد در آقایان

یقین داشته باشید که بهترین راه حل و یا شاید بتوان گفت تنها راه حل برای از بین بردن موهای زائد آقایان لیزر موهای زائد می باشد چراکه در لیزر موهای زائد موها از ریشه حذف شده و زمان زیادی باید بگذرد که موها شروع به رشد کنند .

همانطور که می دانید رشد مو از سه مرحله آناژن یا مرحله رشد مو، کاتاژن و تلوژن تشکیل می شود، کارشناسان بر این باورند که اثربخشی لیزر موهای زائد زمانی که فولیکول های مو در مرحله آناژن یا همان رشد می باشند بیشتر است که اشعه های لیزر موهای زائد مو را تخریب کرده و آن را از بین می برد.

آیا لیزر موهای زائد  مردان می‌تواند به آقایان ورزشکار کمک کند؟

ورزشکاران حرفه‌ای و همچنین آقایانی که به ورزش بدنسازی یا پرورش‌اندام مشغول هستند از جمله افرادی هستند که به دنبال راه و روشی ایده‌آل برای حذف موهای زائد می‌گردند.

این موضوع برای ورزشکاران پرورش اندام احیاتی است؛ چون حذف موها باعث بهتر به چشم آمدن عضلات می‌شود. برای دوچرخه سواران نیز حذف موهای زائد اهمیت زیادی دارد؛ چرا که تماس موهای بدن با لباس‌های تنگ دوچرخه سواری، تعریق فراوان و نشستن‌های طولانی مدت روی زین می‌توانند باعث التهاب و آزار پوستی بشوند.

آیا لیزر موهای زائد مردان باعث ناباروری می شود؟

شایعاتی در مورد لیزر موهای زائد آقایان ، مبنی بر ناباروری وجود دارد در حالیکه لیزر ۳ تا ۴ میلیمتر در داخل پوست نفوذ کرده و چنین عارضه ای را ایجاد نمی کند و تنها توسط رنگدانه مو قابل جذب است.

هزینه لیزر موهای زائد آقایان

اندازه ناحیه بدن تحت درمان

تعداد جلسات لیزر موهای زاید آقایان

دستگاه لیزر موهای زائد مردان

سطح مهارت متخصص لیزر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد