خرید درب و پنجره upvc 

درب و پنجره upvc چیست ؟ در کل منظور از upvc یا دوجداره به این معناست که به خاطر دولایه بودن این محصولات آلودگی صوتی یا آلودگی هوا از ین درب و پنجره ها عبور نمی کند . این نوع از پنجره ها جزو بهترین پنجره ها می باشد . این نوع از درب و پنجره ها بهترین راه حل برای رفع آلودگی می باشند . 


قبل از خرید درب و پنجره باید به نکات زیر توجه کنید 

1- قبل از خرید درب و پنجره باید حتما مشاوره بگیرید . یک مشاوره خوب خیلی می تواند به خرید شما کمک کند و باعث شود شما بهترین خرید را انجام دهید . 

2- اندازه گیری جای درب و پنجره از موارد مهم است . این کار اگر توسط مهندسین متخصص انجام شود خیلی می تواند به خرید شما کمک کند . 

3 - تا حد ممکن سعی کنید پنجره های دوجداره کشویی را انتخاب نکنید زیرا این پنجره ها تا 70 درصد عایق هستند و 100 درصد عایق نیستند و همین باعث می شود که آلودگی از این پنجره ها عبور کرد . 

برندهای معروف درب و پنجره upvc 

کیفیت پنجره های دوجداره تا حدی به انتخاب برند بستگی دارد و شما می توانید با انتخاب درست بهترین محصولات را خریداری کنید . برندهای وین تک , ویستابست و هافمن دارای استانداردهای جهانی و کیفیت بالا می باشند که شما می توانید به ان ها اعتماد کنید و صد درصد شما را راضی خواهید بود . 

مطالب مرتبط = خرید پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب 

یکی از مزایای اصلی درب و پنجره upvc و دوجداره امکان نصب آن بر روی ساختمان هایی با درب و پنجره قدیمی , تک جداره یا دوجداره آهنی و یا آلومینیومی است . شما باید تصمیم بگیرید چه نوع پنجره هایی را می خواهید جایگزین پنجره های قدیمی بکنید و این ضروری است که شما تصمیم خود را گرفته باشید .

یکی از مزایای تعویض تعویض پنجره این است که شما می توانید پنجره های قدیمی خود را به قیمت خوب به فروش برسانید . 

نحوه تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc 

شما باید پنجره قدیمی را با دستگاه فریز بریده و به طور صحیح آن را خارج کرده و شما باید پنجره upvc  را جای همان پنجره قدیمی گذاشته و با فوم و چسب مخصوص درزگیری شود . 

شما می توانید حتی پنجره های upvc یا دوجداره را ز همان ساختمان هایی که تخریب شدند تحویل بگیرید اما باید دقت کنید که پنجره ها خاصیت خود که جلوگیری از الودگی می کند را از دست داده نباشد و این پنجره ها تخریب نشده باشند . 

شما باید برای تعویض پنجره ها حتما پنجره قدیمی را به طور صحیح خارج کنید  و جای پنجره های قدیمی را به طور صحیح تمیز و صاف کنید که برای نصب پنجره جدید مشکلی نداشته باشید . 

برای اطلاعات بیشتر با وینکار در ارتباط باشید .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد