طراحی سایت وردپرس

وردپرس چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که شما می توانید بدون داشتن هیچ گونه تخصص و تجربه ای سایت خود را مدیریت کنید . این سیستم به دلیل رایگان بودن و خدماتی که به مشتریان خود می دهد جزو بهترین سیستم های مدیریت محتوا و حتی می توان گفت بهترین سیستم مدیریت محتوا می باشد .

مزایای وردپرس

1- مدیریت اسان = مدیریت این سیستم بسیار آسان است و هر کسی می تواند بدون تجربه و تخصصی آن را مدیریت کند .

2- طراحی و داشتن تم های فراوان زیبا = شما می توانید بعد از ورود به بخش مدیریت وردپرس وارد بخش پوسته ها شوید و تغییرات ظاهری زیبایی را در وردپرس خود اعمال کنید . شما حتی می توانید المان های این سیستم را نیز عوض کنید .

مطالب پیشنهادی: هر آنچه که باید درباره طراحی سایت شورای شهر باید بدانید!

3- داشتن افزونه و راحت کردن کار ما = وردپرس افزونه های بسیار کارآمدی دارد و این افزونه ها رایگان می باشند البته شما می توانید با داشتن افزونه های غیر رایگان کارهای بسیار دیگری بکنید . افزونه wp rocket ,  youst و چند افزونه دیگر جزو افزونه های کار آمد و محبوب وردپرس می باشند .

4 - رابطه خوب گوگل و موتورهای جستجو با وردپرس = کدهای وردپرس بسیار ساده و بدون ایراد می باشد و کار موتورهای جستجو برای خواندن آن بسیار راحت می باشد .

5 - داشتن چند کاربر یا ادمین = شما می توانید برای اسان تر شدن کار خود دسترسی به دیگران بدهید تا بتوانند در مدیریت وردپرس به شما کمک کنند .

6 - امنیت وردپرس = شما می توانید بعد از ورود به وردپرس از امنیت آن خیالتان راحت باشد و نگرانی بابت نفوذ کسی را به آن نداشته باشید .

7 - امکان ساخت هر گونه سایتی با وردپرس = شما می توانید با وردپرس هر گونه سایتی از جمله سایت فروشگاهی , شرکتی و خصوصی یا هر گونه سایت دیگری را بسازید .

چرا از وردپرس استفاده کنیم ؟

شما می توانید با استفاده از این سایت بدون داشتن هیچ گونه تخصصی در کد نویسی سایت خود را بسازید و مدیریت کنید . از دلایل دیگر این است که بیشتر سایت های بزرگ دنیا از وردپرس استفاده کرده اند که این نشان دهنده کارآمد بودن و محبوب بودن وردپرس است .

قالب وردپرس چیست ؟

قالب وردپرس در واقع همان ساختار ظاهری سایت شما می باشد . قالب های وردپرس نمونه ها و انواع مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به محتوای سایتتان قالب مورد نظر را انتخاب کنید . این قالب ها رایگان می باشد و شما می توانید با توجه به سایت یکی از ان ها را انتخاب کنید . البته قالب های غیر رایگان نیز وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیازتان یکی از ان ها را انتخاب کنید .

در صورتی که به دنبال بهترین شرکت برای طراحی سایت وردپرس می گردید می توانید ساین وب را مورد انتخاب قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد